Leverans & Spårning
Kan jag spåra min beställning?
Vi erbjuder endast spårbara fraktalternativ. Du kommer att få ett mail eller sms med leveransinformation så snart paketet har skickats från vårt lager.
Hur och när levereras min order?
Budbee box
Levereras oftast inom 8-10 arbetsdagar
Ditt paket kommer att levereras till ett paketskåp där din order kan hämtas ut. Du kommer att få en notis i Budbees app så snart paketet har levererats till skåp, paketet hämtas då ut med din personliga kod. Då notiserna enbart skickas via deras app är det nödvändigt att mobilnumret har registrerats korrekt på din order vid orderläggning för att det ska vara möjligt för dig att hämta ut din order
Instabox
Levereras oftast inom 8-10 arbetsdagar
Ditt paket kommer att levereras till ett paketskåp där din order kan hämtas ut. Instabox meddelar dig via sms eller Instabox-appen när paketet har hämtats från vårt lager för att du ska kunna följa leveransen. För att säkerställa att du är rätt mottagare av leveransen kommer du att bli ombedd att identifiera dig via Bank-ID.
Postnord Varubrev
Levereras oftast inom 8-10 arbetsdagar
Paketet levereras direkt hem till din postlåda. Om paketet inte får plats i postlådan levereras det bredvid eller utanför dörren. Du kommer att få ett mail med leveransinformation där du kan spåra din order så snart paketet har skickats. Vill du ha paketet levererat till ett ombud ber vi dig välja box-leverans istället.
Early Bird Hemleverans
Levereras oftast inom 8-10 arbetsdagar
Paketet levereras direkt hem till din postlåda mellan 01.00–07.00 på morgonen. Om paketet inte får plats i postlådan levereras det bredvid eller utanför dörren. Du kommer att få ett mail med leveransinformation där du kan spåra din order så snart paketet har skickats. Vill du ha paketet levererat till ett ombud ber vi dig välja box-leverans istället.
Budbee Hemleverans
Levereras oftast inom 8-10 arbetsdagar
Paketet levereras direkt till din dörr 16.00-22.00. Du kommer att få leveransinformation via Budbees app så snart paketet har skickats för att få information om när paketet kommer att levereras. Du kan välja om du vill ta emot paketet personligen, om kuriren ska placera paketet utanför dörren eller komma en annan dag.
Jag har angett fel leveransadress på min order.
Vi kan inte garantera möjligheten att ändra leveransadress på en redan lagd order. Vänligen ta kontakt med vår support här så snart du kan så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. För snabbast hantering ber vi dig ange din korrekta och fullständiga leveransadress i kontaktformuläret så ser vi om det är möjligt att ändra.
Hur lång är leveranstiden?
- Våra leveransvillkor är 8-10 arbetsdagar.
Vad gör jag om jag får en skadad vara vid leverans?
- En trasig produkt är aldrig kul, vi beklagar det! Ta kontakt med vår support via kontaktformuläret här så hjälper vi dig vidare. För att vi ska kunna hjälpa dig vidare ber vi dig skicka med bilder där vi tydligt kan se skadan.
Jag har mottagit ett skadat paket, vad gör jag?
- Kontakta gärna vår kundservice tillsammans med en bild som tydligt visar hur paketet har skadats så hjälper vi dig gärna vidare. Kontakta kundservice här.
Jag har mottagit min order men jag saknar en produkt.
- Vänligen ta kontakt med vår kundservice här så att vi kan ta detta vidare med speditören/vårt lager och hjälper dig vidare.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
- Hämtar du inte ut din beställning skickas paketet tillbaka till oss. Du debiteras då 250 kronor för alla omkostnader som ett icke-uthämtat paket medför. Se våra köpvillkor här.
Erbjuder ni fri frakt?
- Vi erbjuder fri frakt på orders över 250 kr. För att få fri frakt på din order behöver du välja ett utav våra kostnadsfria fraktalternativ i kassan.
Beställning & Betalning
Jag har fått mina varor, men ingen faktura?
- Fakturan får du via mail när ditt paket har skickats från vårt lager. Har du inte mottagit den kan du även logga in på Qliros app alternativt kontakta vår kundservice här.
Jag vill ändra betalsätt.
- Det är dessvärre inte möjligt att ändra betalsätt i efterhand. Har du några frågor gällande din betalning, är du alltid välkommen att kontakta Klarna eller din bank beroende på betalningsmetod.
Jag beställde fel nyans. Kan jag ändra min order?
- Vi kan inte garantera att det är möjligt att ändra i din order. Vänligen kontakta vår kundservice via kontaktformuläret här så snart som möjligt så kikar vi om det är möjligt.
Kan jag lägga till en produkt i min beställning?
- Det är tyvärr inte möjligt att lägga till produkter i en order. Önskar du fler produkter ber vi dig lägga in en ny, kompletterande order.
Har min beställning gått igenom?
- Kika gärna i din skräpkorg om den har hamnat där. Vid lanseringar och högre tryck på hemsidan kan även orderbekräftelsen dröja något innan den kommer fram. Har du inte mottagit din orderbekräftelse dagen efter ett köp, kontakta oss gärna här så skickar vi den till dig.
Jag vill makulera min order.
Vi kan inte garantera att din order kan makuleras. Ta gärna kontakt med vår kundservice här så kikar vi om din order kan makuleras.
Jag ångrar min beställning, vad gäller?
- Är dina produkter helt oöppnade kan du ångra ditt köp inom 30 dagar. Du hittar mer information om hur du går tillväga här.
Det saknas en produkt i mitt paket.
- Det är väldigt tråkigt att höra att din order levererades ofullständig. Kika gärna om du har mottagit något mail från oss med information om uteblivna produkter i din order. Har du inte mottagit något mail ber vi dig vänligen ta kontakt med vår kundservice här så hjälper vi dig vidare.